nisaaiscomingbackaftermissing

:: hangushangus
   bosan la duduk dekat rumah so online sajee
   ni na story story sikit
  

  one fine evening ..

aku pegi swimming pool dekat PAROI .
na dipendekkan cerita kami check in pukul 2 sampai 4
memang schedule dekat situ limit 2 jam je
lepas siap tukar baju tiba tiba hujan turun
oppsss kami da la na kena tunggu ibu kami untuk jemput
apa lagi kami keluar la nak tunggu dekat parking

tuptuptup alamak!!
ramai nya lelaki haduh
malu siooot
aku ni dah laa dalam keadaan yang tak sempurna
aku punn jalan je la macam biasa
doinglikenothinghappen

jalan punya jalan
tiba tiba aduh tergelincir
nasib aku memang baik sebab tak jatuh
budak budak lelaki tu tak nampak *Alhamdulillah*
tapiii bila aku tengok balik
ada lelaki tengok

ALAMAK
agak agak dia nampak tak eh
hopefully tak lah
tapi cara dia pandang tu WEIRD la
macam dapat paham riak muka aku yang cemas

tepat empat tiga puluh petang ibu sampai
bersyukur sangat sangat
kami pun apa lagi redah la hujan selebat lebat nya tu
lega yang sesangat aku rasa .
FUUH ! ~