eheheh nisaa laa !

   cemburu lah weh ! haha , dapat kau jumpa nubhan kan  !what a bitch . haha , nubhan  ! haha , a prince in my dream , and me __ a princess of course . haha . mengadalah kau . aku pun macam kau juga lah , a stalker ? ouh no sure , better than that kutt. wahwahwah kau snap dengan dia terus buat default . terbakar weyy , hangus !

urgh ! geramnya aku . nasib baik kau dekat puchong tuh so duduk diamdiam  ! tak perlu cakap banyak ! just keep your mouth shut please ! wth of this nightmare  !

sumpah aku tak percaya apa yang aku nampak tapi bila dah sampai default facebook kau ada kat newsfeed aku hah , berasap mata aku rasa nak terkeluar , haha . takpe lah rezeki kau lettew , aku esok kutt . takpetakpe

sabar nisa sabar ,, ayat kau :: janganlah jealous ! huh , 
perli cakap lah . wekss , haha nvm lah kawan . tumpang gembira untuk kau . haha . congrats ! =="