beauty is in the eyes of the beholder



 SBPIK or INTEK or apa apa jela , i hate you for this moment because you had make my friend and I's mata bengkak bengkak , sorry guys , memang keputusan ni pun mendadak bagi aku , prep ahad malam isnin baru aku tahu tu pun unknown yang inform , malam tu jugak aku bagitahu nenek aku , then she says she gonna think about this first so aku buat muka selamba je balik dari publicphone naik kat my sweetchamber mutiara empat , mila tanya , hows ? aku just bagitahu yang nenek aku akan fikir fikir kan dulu , soo kat situ kami diam dan buat hal masing masing , aku sendiri tak fikir pun pasal tun .

Then , on tuesday , CIKGU FAUDZI masuk kelas aku tanya siapa yang dapat tawaran second intake , then aku tanpa segan silu just raise up my hand , ergh then dia tanya aku nak pergi ke tak , aku cakap jela taktahu lagi , surat tawaran  sendiri pun taksampai lagi , dia cakap dia terpaksa delete data data aku yang ada dalam sekolah tu , sedih hiba , rasa macam dihalau je kan kan , tapi takpe petang tu jugak aku call nenek aku cakap yang cikgufaudzi suruh keluar petang rabu tu jugak sebab khamis dah masuk bulan mac , atuk aku tanya nak balik pukul berapa so aku aku cakap sharp 5.30pm , okaysett .

Hari rabu tu jugak aku uruskan surat berhenti dan sebagai bagai nya , waktu balik aku last jumpa dengan husna , only both of us , aku tahan air mata , air mata ni degil jugak nak keluar , kami menangis , aku sedih tengok kawan aku yang seorang ni sebab since selasa lagi dia keluarkan airmata dia dalam kelas , thanks sayang , aku takkan lupakan friendship kita , kawan sampai mati kan :D , nice bog sad words :'( http://jamilatulhusna.blogspot.com



Sharp 3.30 tibatiba intansakinah inform cakap atuk aku dah sampai , waaa terkejut aku , kenapa atuk sampai cepat sangat ? kenapa kenapa ? kawan kawan kesayangan aku tanya pukul berapa aku nak balik nih , so aku terpaksa cakap NOW ! sorry kawan , aku sendiri takpercaya , secepat tu , aku tak sempat jumpa budak kecik tuh , terkilan memang ada lepas satu satu halangan , tapi takpe facebook ada kan , tapi  laen rasanya , tapi takpe takpe .


Pemergian aku dihantar oleh kawan kawan kesayangan  , OMG ! , sumpah aku cakap aku memang sayang korang semua , memang takde ganti la kawan , hanya korang , aku takkan pernah lupakan kawan kawan aku , especially BERLIANEMPATVOGUE , malam tu aku takkan pernah lupakan , korang buat aku rasa sangat dihargai , thanks sayang sayangku , for bees bees 4C , i'm gonna miss our studymoment together , rindu sangat  T.T

Apa yang korang bagi aku sangat hargai , walaupun aku tampal dalam bilik tidur je tapi dalam hati aku engat sampai bila bila . walaupun lepas ni takde la pergi makan waktu rehat sama sama , takde da nak gelak gelak duduk satu meja .

Aku harap korang takkan lupa saat saat kita bersama , time kita skip nak pergi prep , buat buat sakit , kita buat salah sama sama , tahun lepas buat kepala macam hostel kita punya sendiri , how sweet they are , 
Hasanah , aku harap kau tak lupa time kita buat kerja petang dekat koperasi , "PENGAWAS KOPERASI" , i'll miss the title , engat kan , kalau orang datang koperasi mesti kita suruh dorang belanja tapi takpenah lulus pun , huh , kalau time kita nak settle kan hal baju sukan , kau akan tulis nama , Haiza akan cari saiz , aku bacakan nama , walaupun kadangkadang kita mengeluh sebab banyak sangat tapi  mulut kita takpenah berhenti bercakap , kalau ada nama ayah orang pelik sikit aku mesti pandang kau then kau pun tahan gelak , control ayuu , haha ,aku akan rindukan semua tu . Jangan lupakan aku kalau duduk kat koop tuh ;D

 Tyah , tak dapat sama sama kita maen petanque untuk tahun depan , takadil kan cikgu tak hantar kita tahun ni , padahal kita lagi terer dari mereka , haha , Angah ,terima kasih untuk gulagula yang kau penah bagi kat aku dulu , muka tak malu ni jugak yang selalu mintak kat kau kan ? , macam kanak kanak ribena a.k.a KKR , haha , for AC Khalid , jangan menangis dah sayang eh , kesian adik capital A , haha aku akan rindukan kau gerak aku subuh pagi pagi , aku sememangnya yang liat bangun ni kadang kadang takpegi subuh , kesian korang kena rotan jugak dengan cikgu faudzi , sorry sangat sangat kawan kawan aku semua , aku sayang korang gila gila weh , i'll miss you all ..

Esyah , akan rindukan tengok kau bergayut kat publicphone call mirul , aku akan doakan kebahagiaan korang  , nanti korang kawen , jangan lupa jemput aku , for Syera , how sweet you are , kau suka gelak kan , tapi takpe , kita sama je , aku akan rindukan gelak tawa korang , for sure :( , 
for emma , aku takkan pernah lupa yang kita kena dengan cikgu faudzi , kau kena baling air kotak susu DutchLady sape ntah , aku pulak kena 'luku' dengan ayahanda , then kita gelak sama sama , engat tak ?

Kelas 4c kelas kesayangan aku takkan pernah lupakan kenangan kenangan kita semua , kita belajar BIO sama sama, math mode , kadang gamat satu kelas kita gelak , haha , sebab apa ? Syhh !! , i'll kept it a secret , haha , aku akan rindukan segalagalanya pasal kita bersama sama . Mutiara empat , urghh walaupun sekejap kita tinggal sebumbung sebilik air , tapi kita da macam satu family kan , aku akan rindukan korang , engat kan kita penah kena panggil dengan cikgufaudzi sebab satu konflik , engat kan kan kan ? , muka kita selamba je sebab we're innocent , akan rindukan sebutan  R arissa , rindu basuh baju guna mesin sama sama dengan nor ,ntidur sebelah yuhanis , gelak dengan kinah and kak nana , pangkah mila for sure mila akan guna perkataan Baiin , huh aku akan rindukan segalagala nya kawan ;D

Kita semua kawan till die kan kan kan , jangan pernah lupakan aku okay , aku akan rindukan gelagat masing masing , empat sekepala ecah & lela & pyka & azie , haha . Korang memang sesuai bersama , farah & wa & qilah & hanin , koranhg mesti pening kepala kadang layan otakk aku tapi takpe lah korang tetap best

HOW SWEET THEY ARE <3 <3




ALWAYS IN MY MIND <3
Aku akan rindukan segala galanya , terima kasih sebab jadi kawan kawan aku , aku sayang korang..


                                    Assalamualaikum....