delete for 'c' 8a is enough ::




peep ! guess what .. i'm sososo happy , yeah !

kalau korang nak tahu atau dah tahu atau perlu diberitahu aku sekarang masih dekat seremban , hadui .. maksudnya aku tak ambik sendiri result aku tu lah sengal , opsss . Tapi Alhamdulillah syukur yang teramat aku panjatkan azahari's daughter dapat 8a weyy , haha alamak tertinggal satu 1c for arab , mak aih ,cacat macam OKU bak kata nenek aku , THUMB UP for husna sebab dia yang bagitahu result aku tuh , kalau korang nak tahu tepat 10.00 a.m aku text MYSMS kat number 15888 tapi kenyataan nya hampeh , dia reply ::


sorry , our service is temporary available , we are currently facing some technical dificulties. please try again later ,

pergh ! kalau korang dekat dengan aku korang mesti dapat bau sesuatu yang terbakar , ha hati aku la tuh , sakitnya tuhan je yang tahu . macam mane tak hati ni punye lah berdebar bagai nak gila dia boleh buat macam tu , sampai tertunda nak suap abah aku makan tau , sorry dad . aku call cikgu RUBY lah , HASANAH lah , HUSNA , lah sebab nak tahu result aku , hadoi check by online memang hampeh lah , tu tak payah cakap .

bila dapat je message :: 8a 1c from husna , aku pergi kejut mak aku yang baru balik kerja nangis kat bahu dia meraung , thanks mum , nisaa sayang mak , mak tenangkan aku ,aku bukan tak bersyukur jauh sekali semua tuh , tapi bilaa dapat c , terkejut bagai orang gila meroyan damn terkedu disitu . kemudian aku call nenek aku yang tersayang aku bagitahu result aku sambil menangis , pergh bengkak mata , abah dengan mak aku pun menangis woo , sorry again mum dad . tepat 12.47 p.m baru lah MYSMS tergedik send text kat aku :: 

RMO.20 PMR : CJ010K026 8A 1C . Keputusan penuh boleh diperolehi di sekolah/JPN . Terima kasih .

tapi aku bersyukur dan berterima kasih sangat kat cikgu cikgu aku especially cikgu Noriah , "i did it cikgu " kawan kawan aku especially my bestiees , thank u all , i owed u a lot , thanks untuk wish congrats for me di facebook , twitter , tagged bagai thanks babe !

malam tu aku tidur nyenyak weh ! giggles , mane tak 2malam tidur kurang punya lah gentar tapi alhamdulillah ade rezeki aku bakal tinggalkan SMK Pusat Penyelidikan Pertanian Tun Razak , abah aku pun  dah bagi lampu hijau . ouh , alhamdulillah ,. ok nice sleep nice dream , thanks Allah . Alhamdulillah (Y)